ACTIVITAT 3. Preguntes de comprensió pàgina 17
1. Escriu una definició de saber utilitzant les teves pròpies paraules.
Tenir coneixement, adquirir-lo i ser capaç de comprendre'l.
2. Què significa que les dades de l’experiència han d’incloure’s sempre en un context teòric que les faci intel·ligibles?
Les dades de l'experiència en si mateixes són caòtiques, desordenades. La raó ordena allò divers que ens ve donat dels sentits.
3. Quin tipus d’ex
periència, d’entre les anomenades, pot produir contemplar un quadre? Descriu-la.
Saber artístic, ja que l'art ens parla de la vida, podem observar la bellesa, el context històric, el perquè succeeix la imatge (saber filosòfic).
4. Hi ha alguna relació entre el saber científic i el tècnic?
Si, els dos persegueixen el control i el domini del món, la tècnica repta a la ciència i la impulsa a nous descobriments. I també es relacionen per interacció, per exemple, no es pot avançar en el descobriment d'una nova vacuna (ciència) sense un microscopi (tecnologia).
Tenir coneixement, adquirir-lo i ser capaç de comprendre'l.
2. Què significa que les dades de l’experiència han d’incloure’s sempre en un context teòric que les faci intel·ligibles?
Les dades de l'experiència en si mateixes són caòtiques, desordenades. La raó ordena allò divers que ens ve donat dels sentits.
3. Quin tipus d’ex

Saber artístic, ja que l'art ens parla de la vida, podem observar la bellesa, el context històric, el perquè succeeix la imatge (saber filosòfic).
4. Hi ha alguna relació entre el saber científic i el tècnic?
Si, els dos persegueixen el control i el domini del món, la tècnica repta a la ciència i la impulsa a nous descobriments. I també es relacionen per interacció, per exemple, no es pot avançar en el descobriment d'una nova vacuna (ciència) sense un microscopi (tecnologia).
0 Response to "ACTIVITAT 3. Preguntes de comprensió pàgina 17"
Publicar un comentario